WALDEMAR GRZELAK  www.waldemargrzelak.myffi.biz
   
 


FFi

Auto wspomagacze


MPG - BOOST















MPG-BOOST ™


Rewolucyjny katalizator w płynie

Używając tej samej rewolucyjnej technologii jak w  MPG-CAPS ™, MPG-BOOST ™ jest  dostarczany 
w postaci płynnej, co zwiększa oszczędność paliwa i zmniejsza emisję szkodliwych  gazów do środowiska.
 

MPG-BOOST ™ wykorzystuje unikatowy katalizator spalania opracowany w technologii kosmicznej, który oferuje maksymalną wydajność.

 Katalizator, który znajduje się w MPG-BOOST ™ powoduje przyspieszenie monentu, w którym paliwo łączy się z powietrzem w komorze spalania. Wynikiem tego jest znaczny wzrost szybkości spalania paliwa.

MPG-BOOST ™ jest bardzo praktyczny w użytkowaniu, gdyż po dodaniu do paliwa miesza
się w przeciągu 15 do 30 min, więc praktycznie w krótkim czasie po zatankowaniu
możemy już jechać i
 MPG-BOOST ™ będzie spełniał swoje zadanie.

Plecany wszystkim użytkownikom, którzy przemierzają duże
odległości i muszą dodankować by pokonać całą trasę.





MPG-BOOST ™ pomaga:


    Zmniejszyć  emisję szkodliwych gazów
•    Zwiększa moc
•    Zmniejsza hałas pracy silnika
•    Zwiększa smarowanie zaworów
•    Usuwa  wilgoć
•    Zwiększa liczbę oktanową paliwa




Dawkowanie

 

Bardzo ważną rzeczą jest stosowanie MPG-BOOST ™ zgodnie ze sprawdzonymi 

sposobami, ponieważ wtedy efekty widać już bardzo szybko.


Jeśli wcześniej dla sprawdzenia stosowałeś już MPG-CAPS ™ i masz ciągłość w stosowaniu 

produktów MPG, to nie musisz wykonywać operacji kondycjonowania.


Natomiast przy pierwszym użyciu MPG-BOOST ™ należy wykonać kondycjonowanie silnika

i zaleca się je wykonać na pełnym zbiorniku bez względu na jego pojemność.


Najczęściej pojemność zbiornika jest dostosowana do pojemności silnika.



Dla przykładu pojazdy o pojemności silnika ok. 1,2 - 2,0 posiadają zbiorniki

paliwa od 35 - 65 l. 


Natomiast pojazdy o pojemności powyżej 2,0 i więcej, posiadają

zbiorniki paliwa o pojemności ok 60 – 100 litrów.



Kondycjonowanie polega na wytworzeniu się mikro cienkiej powłoki w komorze 

spalania silnika, dzięki składnikom, które zawarte są w  MPG-BOOST ™ , więc im 

dłuższy będzie proces kondycjonowania tym będzie bardziej efektywny.



Dlatego tak ważne jest pierwszorazowe użycie MPG-BOOST ™ zgodnie z poniższymi zasadami.




Fazę kondycjonowania wykonujemy w ten sposób, że podczas pierwszego tankowania

stosujemu podwójną dawkę
MPG-BOOST ™ a następne tankowania robimy stosując

 dawki zgodnie z normą podaną na opakowaniu.


Zalecane dawkowanie
MPG BOOST


Po kondycjonowaniu lub ewentualnie po drugim tankowaniu zaleca się wymianę

 filtra paliwa, ponieważ następuje czyszczenie wszystkich elementów

układu paliwowego, więc filtr może być mocno zanieczyszczony.




ABY ZAMÓWIĆ PRODUKT KLIKNIJ TUTAJ



Przewodnik po sklepie FFI


















 
                           Copyright 2011 Waldemar Grzelak