Dawkowanie
Bardzo
ważną rzeczą jest stosowanie MPG-BOOST
™ zgodnie
ze sprawdzonymi
sposobami,
ponieważ
wtedy efekty widać już bardzo szybko.
Jeśli
wcześniej dla sprawdzenia stosowałeś już MPG-CAPS
™ i masz ciągłość w stosowaniu
produktów
MPG, to nie musisz wykonywać operacji kondycjonowania.
Natomiast
przy
pierwszym użyciu MPG-BOOST
™ należy
wykonać
kondycjonowanie silnika
i
zaleca się
je wykonać na pełnym
zbiorniku bez względu
na jego pojemność.
Najczęściej
pojemność
zbiornika jest dostosowana do
pojemności silnika.
Dla
przykładu pojazdy o pojemności silnika ok. 1,2 - 2,0 posiadają zbiorniki
paliwa
od 35 - 65 l.
Natomiast
pojazdy o pojemności powyżej 2,0 i
więcej, posiadają
zbiorniki
paliwa o pojemności ok 60 – 100 litrów.
Kondycjonowanie
polega na wytworzeniu się mikro
cienkiej powłoki w komorze
spalania
silnika, dzięki składnikom, które zawarte
są w MPG-BOOST
™ ,
więc im
dłuższy
będzie proces kondycjonowania tym będzie bardziej efektywny.
Dlatego
tak ważne jest pierwszorazowe
użycie MPG-BOOST
™ zgodnie
z poniższymi zasadami.
Fazę
kondycjonowania wykonujemy w ten sposób, że podczas
pierwszego tankowania
stosujemu podwójną dawkę MPG-BOOST
™ a następne tankowania robimy stosując
dawki zgodnie z normą podaną na opakowaniu.
Po
kondycjonowaniu lub ewentualnie po drugim tankowaniu zaleca się wymianę
filtra paliwa, ponieważ następuje czyszczenie wszystkich
elementów
układu paliwowego, więc filtr może być mocno zanieczyszczony.
|